Кошик
1154 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 462-25-64
+380 (67) 798-24-31

Автомобільні водяні насоси (помпа) Weber

Насоси системи охолодження WEBER — високоякісний сертифікований товар, чудово підходить для роботи в важких кліматичних та експлуатаційних умовах. Насоси системи охолодження WEBER для двигунів легкових і вантажних автомобілів забезпечують ефективне переміщення теплоносія в системі охолодження.

Конструкція приводу має надійно забезпечувати безперервний зв'язок насоса з колінчастим валом двигуна та гарантувати функціонування системи охолодження з моменту запуску двигуна до його повної зупинки. Шків помпи обертає крильчатку помпи через вал, що спирається на підшипники, захищені від впливу агресивної охолоджувальної рідини динамічним ущільнювачем.

Упродовж усього терміну експлуатації корпус водяної помпи піддається високим навантаженням на ламання. Вібраційні навантаження від додаткового обладнання, натяжника, що передаються через ремінь привода, агресивні склади робочого середовища, температурні перепади безперервно впливають на всі елементи.

Під час виготовлення насосів охолодження WEBER були враховані всі експлуатаційні умови роботи агрегата, застосовані тільки найсучасніші технології та матеріали, що забезпечують стійкість до таких впливів.

Полімерне ущільнення зберігає герметичність і запобігає потраплянню рідини в підшипник. Чавунна крильчатка стійка до впливу агресивного середовища та температури. Підшипники найвищого класу точності виключають радіальні биття навіть за високої частоти обертання й навантаження.

Конструкція насосів WEBER є результатом роботи фахівців у галузях теплофізики, термодинаміки та матеріалізації й об'єднує знання й досвід конструкторів та інженерів провідних світових автовиробників. Унаслідок насоси охолодження відер мають підвищену жорсткість і міцність корпусу. Профіль лопатей і геометрія крильчатки забезпечує ефективну масову швидкість потоку рідини та напір із запасом, що перевищує гідродинамічний опір тракту охолодження, каналів блока циліндрів і радіатора.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner