Кошик
809 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 798-24-31
+380 (50) 462-25-64

Про нас

Інтернет магазин "Стокар" не перший рік на ринку України пропонує широкий асортимент автомобільних запасних частин в Україні.

Стокар – представляє низку всесвітньо відомих виробників автомобільних запчастин імпортного виробництва як для автомобілів СНД, так і для іномарки.

● Наші переваги:

- працюємо на пряму виключно з офіційними дистриб'юторами запчастин до України;

- у наявності широкий асортимент на складі;

- відправка замовлення в день оплати* з центрального складу «Нової пошти», замовлення оплачене після 15-30 без підтвердження відправляється на наступний робочий день, з підтвердженням квитанції відправка можлива до 16-30.

● Оплачені запчастини без підтвердження факту оплати, відправляються наступного робочого дня!

● Щоб уникнути непорозумінь:

·          Уточнюйте наявність товару;

·          Якщо Ви не додзвонилися, то надішліть нам повідомлення або залиште коментар до замовлення, з Вами зв'яжуться, як тільки це стане можливим;

·          Замовлення зроблені у вихідні дні оброблятися та відправляються в перший робочий день;

·          Питання, скарги або пропозиції надсилайте на 📧: order@tokar.com.ua

● Повернення приймаються протягом 14 днів у товарному вигляді без слідів установки, для повернення коштів треба письмова заява. Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання Вашого повернення

● Гарантія на автозапчастини розглядається при отриманні копії документів а саме:

1) Бланк-наряду з Станції Технічого Обслуговування на встановлення та зняття запчастини з записом який має містити повну інформацію про СТО (назва, ЄДРПОУ/ІПН, адреса, телефони тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, № кузова, пробіг автомобіля) повний перелік виконаних робіт і встановлених запчастин, витратних матеріалів (з підписом та/або печаткою виконавця)

2) Акт рекламації, що заповнений на Станції Технічого Обслуговування, де встановлювалася запчастина, з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини) з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля в якому проводилася заміна запчастини (з підписом та/або печаткою виконавця).

Повідомити продавця протягом 14 днів з моменту виявлення дефекту

запчастини встановлені на СТО що не має відповідної сертифікації - Гарантія не надається

 

*Надсилаємо Новою Поштою при частковій (передплата вартості відправки в обидва кінця 100-200 грн) або повній оплаті (якщо сума замовлення менше 200,00 грн).
Можливо надіслати товар на таксі за Ваш рахунок.
 

Оплата за реквізитами Приватбанку у форматі IBAN

З повагою «Стокар»

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner